Monday, January 31, 2011

Mayat Lelaki Ditemui Selepas 6 Tahun

Pada 24 Jan 2007 , penduduk di sebuah apartment yang terletak di Tula, Rusia terkejut apabila menemui mumia seorang lelaki yang didapati hilang dari tahun 2000. (Pergh!! lama tu , 6 tahun beb!!!.) Seorang pegawai polis Mark Ignashin, yang menerima aduan tu pun pergilah kat apartment tersebut. Semasa dia sampai kat rumah tersebut , bau busuk menyelubungi rumah tu , kemudian dia nampak satu mayat yang dah kering berkemeja plaid dlm keadaan duduk di dapur.
Elok je mayat tu macam MUMIA.



Di sisinya, ada sebotol vodka kosong dan sebiji gelas yang berdebu. Kemudian beliau menjumpai selonggok suratkhabar lama di dalam bilik tetamu bertarikh pada bulan FEB 2000.
Beliau menemui seorang saksi, Valentina Muradova, yang berjaya mengecam mumia tersebut adalah Vladimir Ledenev, 68, yang disangkanya telah berpindah ataupun dimasukkan ke hospital kerana penyakit TB. Pihak polis mendapati Vladimir pernah dipenjarakan selama 4 tahun kerana mempunyai rekod jenayah.
Selain itu , menurut jirannya , Vladmir merupakan seorang kaki botol selepas kematiannya ibunya 10 tahun yang lepas. Beliau tinggal seorang diri selepas bersara dan mengumpul botol-botol kosong. Sejak itu , dia tidak dapat dikesan.


Alkisahnya, Vladimir hilang 6 tahun yang lepas dan kini ditemui didalam rumahnya sendiri dalam keadaan seperti MUMIA. Anehnya , jirannya tidak menghidu bau busuk dari kediaman Vladimir.


Boleh tak korang bayangkan ?

No comments:

Post a Comment