Monday, April 11, 2011

Pesakit Yang Banyak Kerenah



Suatu hari seorang gadis datang ke klinik seorang doktor muda. Gadis itu mengadu badannya terasa sangat panas. Untuk memeriksanya, doktor muda tersebut segera mengambil thermometer dan menyuruh gadis tersebut berbaring di tempat tidur.

Doktor: Sila buka ketiak anda, saya akan letak thermometer di ketiak anda.
Gadis : Jangan doktor.... jangan la di ketiak, doktor, saya geli.....

Doktor: Baik, sekarang buka mulut anda, saya akan memasukkan thermometer
Gadis : Jangan doktor..... jangan la di mulut, doktor, saya akan muntah nanti....

Doktor: Susah jugak ye?, ok lah, sekarang anda tidur meniarap dan buka seluar dalam anda, saya akan memeriksa melalui dubur.....

Tidak berapa lama kemudian sang gadis menjerit kepada doktor.... 

Gadis : Doktor! Doktor! Salah tu! Itu bukan lubang dubur !!!!!!........

Doktor: Sabar, saya tau......... Lagipun ini bukannya thermometer tadi.....

Gadis : ??????? Mmmmmh.............




No comments:

Post a Comment